ציוד שחייה – מדוע ציוד שחייה חשוב? ‏

ישנם סוגים רבים של ציוד שחייה. ייתכן שתצטרך זוג משקפי מגן פשוטים כדי לראות את הראות, או זוג מיוחד יותר כדי לראות מתחת למים. אולי תזדקק למצוף או למשוטים כדי להתאמן קשה יותר. מצד שני, אם אתם רק מתחילים, אולי לא תצטרכו להשקיע בציוד הזה. עם זאת, אם אתה מעוניין לשפר את שבץ השחייה שלך, כלים אלה יעזרו מאוד.

כפות ידיים הן דרך נהדרת להגדיל את שטח הפנים של השבץ שלך. בדרך כלל עשוי מפלסטיק, משוטים ביד ניתן ללבוש עם מצופים מושכים. שימוש בכפות ידיים יכול לעזור לך לפתח כוח זרוע וכתף, תוך מתן תחושה טובה יותר למים. זוהי אפשרות נהדרת אם יש לך כמות מוגבלת של ניסיון בשחייה. זו גם דרך נהדרת לשפר את הטכניקה שלך. ודא שאתה משתמש בו נכון.

שחיינים צריכים לשקול סוג של שעון חכם עמיד למים שהם צריכים. למכשירים האלה צריך להיות שעון ספיר נגד עמידות במים, והם עשויים מפלסטיק עמיד. רבים מהשעונים הללו מגיעים גם עם אינדיקטורים שניתן להציג על המכשיר במהלך האימון. המודלים המתוחכמים יותר יכולים לעזור לך לשפר את תוצאותיך, במיוחד כאשר אתה לומד ומתאמן בקביעות. כמה שעונים חכמים, כמו שעון גארמין, יכולים גם לספק נתונים מפורטים על האימון שלך. התקנים אלה יכולים להראות מרחק, קצב ונתונים אחרים.

חליפות צלילה הן עוד ציוד חשוב לשחייה. הם יכולים גם לשמש אפודי הצלה. עם זאת, הם יכולים להיות לא נוחים ללבוש במים חמים יותר. אתה יכול גם לרכוש מצופי שחייה. בעוד אלה לא יספקו ציפה נוספת, הם יכולים לעזור לך לראות את הנוף טוב יותר. אפשר אפילו להשתמש באלה כפלטפורמות מנוחה כשאתה שוחה למרחקים ארוכים.

כפות שחייה הן פיסות ציוד חיוניות לפיתוח שרירי ידיים וכתף. הם גם עוזרים לשחיינים לפתח הרגלי שחייה טובים ולהגביר את העמידות. סט של משוטים יכול לעלות מעט כמו 10 $. אם אתה חדש בשחייה, כדאי שתתחיל עם כפות אצבעות. אלה יכולים לעזור לשפר את התפיסה שלך ולשפר את הטכניקה שלך. כאשר אתה קונה משוטים, זכור לבחור זוג שהוא קצת יותר גדול מהיד שלך כדי לקבל תחושה של התאמה נכונה.

חגורות ריצה הן עוד אופציה גדולה לציוד שחייה. הם עוזרים לשחיינים להישאר זקופים בזמן שהם שוחים במים עמוקים. זה מאפשר אימון אירובי נהדר, ומפחית את העומס על המפרקים. אלה משמשים בדרך כלל בשיעורים אירוביים במים, אבל הם מועילים לשחיינים בכל גיל או רמת מיומנות, מילדים ועד מבוגרים.

מצופי טבעת הם סוג נוסף של מתקן ציפה. הם דרך נהדרת למנוע ממישהו לטבוע או להיאבק במים. הם יכולים לעזור הרבה במקרה חירום וניתן להשתמש בכל בריכה. מצוף טבעת יעלה לך בין שבעים 100 דולר. אם אתה מחפש מצוף טבעת, אתה רוצה אחד עם תווית המאושרת מציל.

משוטים יכולים גם לשפר את טכניקת השחייה שלך. רובם מגיעים במגוון גדלים ונועדו לחקות את תנועתה של זרוע השחיין. למתחילים, משוט או משוט זריזות יהיה הטוב ביותר. זה יעזור לשחיין לשמור על זווית המרפק/פרק כף היד המתאימה בשלב החניכה של השבץ. לוח בעיטות הוא גם שימושי לאימונים. הם עמידים להפליא ויכולים להכיל מגוון גדלי ידיים.

עוד פיסה חשובה של ציוד שחייה היא מגבת. תצטרך מגבת אחרי השחייה, וזה רעיון נהדר להשקיע באחד. בדרך כלל, מגבות שחייה עולות בין עשרה לעשרים דולר. מגבות אלה הן בדרך כלל הרבה יותר רזות מאשר מגבת בית רגילה, והם קלים יותר לארוז ולסחוב. אתה יכול גם להשתמש בהם לייבוש לאחר אימון. ואל תשכח לזכור את חליפת האימון שלך.

לוח בעיטות הוא עוד פיסה חיונית של ציוד שחייה. זה יכול לעזור למתחילים ללמוד איך לבעוט עם הרגליים ולשפר את חוזק הרגל שלהם. לוח בעיטה יכול גם לעזור לך לשפר את שיווי המשקל שלך במים. ולוח בעיטות יכול גם לתת לך דחיפה בביטחון כמתחילים. ישנם סוגים רבים של לוחות בעיטות זמינים.

עוד פיסה חשובה של ציוד שחייה היא דלפק חיק. זה יכול לעזור לשחיינים לפתח את קצב המירוץ שלהם. בעזרת מכשיר זה, השחיין מתאים לשבץ שלהם עם הצלילים הנפלטים מהמכשיר. מכשיר זה דומה למטרונום ומשמש לרוב שחיינים תחרותיים. מאפיין נוסף של מכשיר צעידה בשחייה הוא היכולת להאזין למוזיקה בזמן שחייה.