מוצרי אלוורה טבעיים – איזה מהם הכי טוב?

מוצרי אלוורה

ישנם מוצרים רבים של אלוורה טבעית. איזה מהם הוא הטוב ביותר? מדוע מוצרי ג’ל אלוורה? ואיך אני יודע איזה מהם הוא הטוב ביותר? תן לנו לחקור את השאלות האלה וללמוד על היתרונות של אלוורה. נדון היתרונות והחסרונות של מוצרי אלוורה, כמו גם את היתרונות הבריאותיים שהם מספקים. בחירת המוצר אלוורה טבעי הנכון הוא צעד קריטי מקבל את היתרונות ביותר מן הצמח הטבעי הזה.

מהו המוצר הטוב ביותר של אלוורה?

ג’ל אלוורה הוא תרופה מצוינת לכוויות שמש, ותכונותיו המקררות והמרגיעות הופכות אותו גם למרכיב נהדר לחות והזנה כללית. ג’ל הצמח שלה עשיר בויטמינים, נוגדי חמצון וחומצות אמינו. זה יעיל גם בהרגעת בליטות קטנות ובהרגעת דלקת. אילו מוצרי אלוורה הם הטובים ביותר? המשך לקרוא כדי לגלות!

אקלאט הוא מותג אוסטרלי של ג’ל אלוורה אורגני. הוא נקצר ביד ומכיל 99.8% ממיקרו-תזונה הטבעית של אלוורה. הנוסחה שלה בכבישה קרה מורכבת מארבעה חומרים משמרים באיכות מזון ומכילה ויטמין סי, המקדם ייצור קולגן. הוא מספק הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה ומקדם חידוש תאים. זה יכול לשמש עבור גוף, שיער, ופנים טיפול.

מותג ג' ל האלוורה של שבעה מינרלים הוא החזק והטהור ביותר בשוק. הוא מכיל 98 אחוז מיץ עלי אלוורה טהור, תמציות אצות, חומצת לימון, אשלגן סורבט וחומצת לימון. הוא נספג במהירות ואינו שומני. זה גם לא משאיר שום שאריות. שבעה מינרלים אלוורה הוא בטוח עבור אלה אשר מודאגים לגבי ההשפעות של אלוורה. זה בטוח עבור בהריון והנקה אמהות, והוא מתאים לאנשים עם עור רגיש.

ג 'ל העלים הירוקים, ג' ל אלוורה באיכות גבוהה, מתאים לכל סוגי העור. ג’ל האלוורה האורגני שלו טהור ב -99 אחוז, והוא סונן בפחם כדי להבטיח כי חומרי המזון שלו יועברו. זה לא שמנוני ומהיר קליטה, ויכול להקל על אקנה, חתכים, ופריחות. זה יכול גם להגביר את ספיגת הויטמינים ועשבי התיבול הבוטניים.

מוצרי אלוורה טבעיים – מדוע להשתמש?

אלוורה פופולרית בזכות תכונותיה המרגיעות, למרות שאין הרבה מחקרים התומכים ביעילותה כמרכיב לטיפול בעור. מוצרים מסוימים מכילים אלוורה בצורה של ג’ל, אשר מוחל לעתים קרובות על הפנים. הג’ל יכול לעזור להפחית את האדמומיות ואת עקצוץ, והוא יכול גם לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה כתמים כהים. להסרת לכלוך והצטברות מהעור, אלוורה משמשת גם בניקוי פנים.

יהיה עליך לחתוך עלה אלוורה ולגרוף את הג’ל בעזרת כף. עליכם להימנע משימוש בחומרים משמרים ומרכיבים אחרים המכילים פורמלדהיד ואף עלולים לגרום לרעילות. אלכוהול ס. ד. נחשב גם כחומר משמר, אך הוא אינו ראוי לשתייה. עלים טריים יכול להיות המקור הטוב ביותר של אלוורה, אבל עדיף לא להשתמש בו לפני שהוא איבד את כוחו.

כקרם אפטרשייב, אתה יכול למרוח אלוורה על הקרקפת שלך. אלוורה מעניקה לחות לעור ונלחמת בחיידקים ופטריות. אנשים רבים משתמשים בשמפו אלוורה טבעי, אך קל להכין לבד ללא כימיקלים. ניתן גם להקפיא ג’ל אלוורה לשימוש מקומי. זוהי דרך מצוינת לעור שלך להיראות קורן.

כיצד לבחור מוצרי אלוורה טבעיים

ישנם מוצרים רבים לטיפול בעור בשוק. אבל איך תדעו אם מוצרים אלה הם מוצרי אלוורה מקוריים או לא? טבעי אלוורה מכיל אלוורה, אשר באופן טבעי יש אור זהב צבע. יש להימנע ממוצרי אלוורה עם צבעים מלאכותיים. חשוב לקרוא את התווית כדי ללמוד כיצד לזהות מוצרי אלוורה.

ג’ל אלוורה מקומי מיועד ליישום על העור. הוא צמיג ועשוי להכיל בועות אוויר קטנות. מוצרים אלה עשויים שלא להכיל 100% אלוורה טהורה. הקפד לקרוא את התווית בזהירות. הם לא צריכים להכיל שמן מינרלי, ניחוח, אלכוהול או חומרים מגרים אחרים. ג’ל אלוורה צריך להיות 92 אחוז טהור. ג’ל אלוורה נהדר לטיפול בצלקות אקנה ומתאים הן לשיער והן לעור.

ג’ל אלוורה יכול להישמר על ידי הוספת חומרים משמרים כדי למנוע את התקלקלותו. כימיקלים אלה גורמים לאלוורה לאבד את עוצמתה. חומרים משמרים מסוימים המשמשים במוצרי אלוורה משחררים פורמלדהיד. טטרסודיומדטה הוא חומר משמר נוסף שיכול לגרום לחדירה כימית. אתה יכול גם למצוא מוצרי אלוורה טהורים.