כריות וינטג' הן הדרך הטובה ביותר לשדרג את ביתך

אתה יכול להכין כרית משטיח משובח אם אתה מחפש כרית חדשה. יש הרבה בלוגים ואתרים שמספקים טיפים וטריקים להכנת כריות משלך. ואם אתה לא בטוח איפה להתחיל, המקום הטוב ביותר להתחיל הוא האוז. לא רק שתמצאו מבחר רחב של סוגים שונים של כריות דקורטיביות, אלא גם תוכלו לערבב ולהתאים עיצובים וצבעים.

יש מקומות רבים למצוא כריות וינטג 'אם אתה מחפש אחד. ”אש ניו יורק” מוכרים את כיסא הכריות החתום שלהם, שהוא אהוב בקרב אנשי מקצוע לעיצוב פנים. ואם אתה מחפש כרית זריקה ייחודית יותר, נסה אפרוצ 'יק. החברה בברוקלין מוכרת כריות. יש לו גם פודקאסט, ומגזין כדי שתוכל לגלוש בקצב שלך.

סנט פרנק מייצר כריות ייחודיות מחומרים בעבודת יד. הבדים שלהם מגיעים מרחבי העולם, מה שהופך אותם לאחד מסוגו. לולו וג 'ורג' יה מציעות מבחר עצום של כריות. יש להם כל מיני אריגים ועיצובים זמינים, כולל כריות קצוצות. למראה מהנה ומוזר, נסה את ”אוטופיה סחורה”, שיש בה מגוון של אביזרים ביתיים. האפשרויות אינסופיות. אל תשכח לקנות את הכרית שאתה אוהב.

אחוזת קולייר היא משאב נהדר לעיצוב הבית. יש להם מבחר רחב של פריטים מסוגננים ואקלקטיים מכל רחבי העולם. ”אוטופיה סחורות”, ”האם” ו ”האם” הם שניים ממותגי הכריות הפופולריים ביותר שלהם. בשתי החנויות האלה נמכרים מגוון רחב של כריות דקורטיביות, כולל כריות. ואז יש כל מיני אפשרויות כרית לזרוק לבחירה, כולל אלה שאריות. ישנן אפשרויות רבות לכרית המושלמת שתתאים לביתך.

סנט פרנק הוא מקום נהדר למצוא כרית. הם מציעים עיצוב ביתי אופנתי ואקלקטי. האוסף שלהם כולל טקסטיל בעבודת יד מאמנים ברחבי העולם. מותג פופולרי נוסף הוא לולו וג'ורג'יה, המציע מגוון עצום של כריות. בנוסף לכריות, הם מציעים תבניות גיאומטריות ומרקמים. יש הרבה כריות לבחירה, אז יש משהו לכולם. לאוטופיה יש כריות ייחודיות למי שרוצה מראה מודרני.

בעוד שמחירי הכריות משתנים באופן נרחב, ניתן למצוא מבחר גדול של כריות זריקה סבירות מאוטופיה. המחירים לכריות משתנים בהתאם לסגנון. אתה יכול למצוא את הכרית שמתאימה לסגנון שלך ומחמיאה לעיצוב הבית שלך. יש כל כך הרבה סגנונות לבחור מהם שאתה יכול להיות בטוח למצוא את הכרית המושלמת למרחב שלך.

השטיחים האלה גם מאוד זולים. הם ייראו נהדר בכל חדר. ותוכל למצוא כרית מושלמת למרחב שלך. ישנן אפשרויות רבות לבחירת צבעים וסגנונות כך שאתה בטוח שתמצא את הנכון. אבל תזכור, הם לא זולים!

לתפאורה ביתך, תמצא שפע של כריות מדהימות. כיסויי הכריות האלה יהפכו את הבית שלך למקלט. באפשרותך גם לבקר באתרי האינטרנט של חברות המציעות מוצרים ייחודיים אם אתה מחפש כרית זריקה מסוגננת. אתה תמצא הרבה כריות זריקה באותו מחיר כמו אחד זול ממותג אחר. אתה צריך להיות מודע לכך שהמחירים משתנים ואתה צריך להיזהר כשאתה בוחר את המותג המתאים לך בבית.

האמנים האלה מציעים כריות במחיר נמוך יותר. הם יוצרים מגוון של כריות בעבודת יד בכל מיני סגנונות וצבעים. גם המחירים שלהם מאוד סבירים. ותוכל למצוא כיסויי כריות שיתאימו לעיצוב הבית שלך. כריות זריקה יכולות להיות בהשראת וינטג '. האפשרויות אינסופיות. אתה יכול גם לבחור עיצוב נצחי שמתאים בצורה מושלמת לסגנון הבית שלך.

פרטים נוספים: כריות וינטג' https://studiomoncheri.com/