כיצד בוחרים אביזרי טקסטיל לתינוק?

אביזרי טקסטיל לתינוק

בגדי תינוקות ואביזרים מבדים רכים מספקים הגנה אופטימלית לעור העדין של ילדכם, אך יש צורך בידע מומחה בבחירת בד מתאים.

בדים טבעיים כמו כותנה הם בדרך כלל העדינים ביותר על עורו העדין של התינוק, נושמים, סופגים, ידידותיים יותר לסביבה ופחות יקרים מאלה הסינתטיים.

מה הם אביזרי טקסטיל לתינוק?

אביזרי טקסטיל לתינוקות הם מוצרים שנועדו לשמור עליהם חמים, בטוחים ומאושרים. דוגמאות לכך כוללות שמיכות, חיתולים ושקי שינה העשויים מבדים רכים אך נושמים המאפשרים זרימת אוויר; בנוסף הם עוזרים לשמור על התינוק יבש לאורך כל הלילה לשינה טובה.

כותנה היא החומר המתאים לבגדים ומצעים לתינוקות. נושם, סופג, קל לשטיפה ועדין על העור – שלא לדבר על ייצור אורגני! כותנה מהווה הרבה ממה שתינוקות לובשים היום.

פשתן הוא חומר מצוין שיש לקחת בחשבון בעת קניית ביגוד וציוד לקטנה שלך. פשתן נושם מסייע בוויסות הטמפרטורות כדי לסייע בשמירה על טמפרטורה עקבית בימים חמים, תוך שמירה על קרירות הקטנה שלהם בנוחות.

בד סריג ג ' רזי הוא בד נמתח רך ונמתח במיוחד שעושה בחירה נוחה אך עמידה לתינוקות פעילים, בשל מתיחותו ויכולתו להסתגל בתנועות גוף תכופות או קפיצות גדילה. זה גם עוזר לספק בידוד מפני חום בעת הצורך לטמפרטורות מתחת לאפס מעלות פרנהייט.

בדים פופולריים אחרים המשמשים באביזרי אופנה לתינוקות מעבר לכותנה ופשתן הם במבוק וצמר. במבוק בד מציע ידידותית לסביבה כמו זה הוא באופן טבעי רך, לנשימה וטמפרטורה ויסות; בתוספת שלה כתם התנגדות עושה את זה בחירה מצוינת עבור בגדי פריטים עם שימוש תכוף.

מהו הבד הרך ביותר לתינוקות?

העור של התינוק שלך יכול להיות עדין מאוד, מה שהופך את בחירת החומר הרך ביותר בעל חשיבות עליונה. האפשרויות העומדות לרשותך כוללות כותנה אורגנית ואפשרויות בד במבוק.

בחירת חומרים טבעיים מועילה לבריאות ילדכם מכיוון שהם נוטים להיות סופגים יותר מבדים סינתטיים כמו פוליאסטר. בדים טבעיים נוטים גם להיות נושמים ונוחים יותר כאשר הם נלבשים כשכבות חיצוניות.

צמר הוא חומר אידיאלי לספק חום. נגזר מצמר כבשים, תכונותיו הטבעיות הופכות אותו לחומר האידיאלי לארוג לסוודרים ושמיכות השומרים על תינוקות חמים ונעימים.

עדיף להימנע מצמר אם תינוקך סובל מאקזמה או בעל עור רגיש; הסיבים המחוספסים שלו עלולים לגרות את עורם העדין ולהוביל לפריחה בחום.

אם אתה רוצה משהו קצת יותר עמיד למלתחה של הפעוט שלך, בדים סרוגים עשויים להיות הדרך ללכת. בעל מבנה עם שלובים חוטים, הם מספקים למתוח ועמידות תוך שנותר נמתח מספיק עבור אותם לנוע באופן חופשי ב.

במבוק ויסקוזה מציע משיי חלק מרגיש. דומה כותנה במרקם, אבל גם עמיד בפני עובש צמיחה היפואלרגנית. יתר על כן, האיכויות הידידותיות לסביבה שלו הופכות את ויסקוזה הבמבוק לאופציית בד ידידותית לסביבה. יתר על כן, זהורית במבוק יש תכונות ויסות תרמי מה שהופך אותו נהדר עבור שכבות.

מהו בד כותנה רך עבור ניובורן?

בד כותנה לתינוקיה הוא טקסטיל רך אך עמיד שנוצר מהסיבים המקיפים זרעי כותנה, ומשמש לעתים קרובות לבניית בגדים כמו חולצות טריקו.

בד כותנה הוא גם בחירה מועדפת עבור בגדי תינוקות ופרויקטים של תפירה, בשל יכולתו לנשום בקלות ולמתוח בקלות. זיווג זה עם פלנל עושה עבור נוסף בנוחות מרגיש; לחפש זה בד ג ' ו-אן בדים או שלהם תינוק סעיף או תפירה בד קיר!

ישנם סוגים שונים של כותנה זמינים. כותנה קצרה היא אחד הזנים הנפוצים ביותר, עם סיבים באורך של עד 1.125 אינץ'. בעוד שסוג זה מתאים לשימוש יומיומי בבגדים, זנים ארוכים יותר של סיכות וארוכים במיוחד נוטים לספק רכות רבה יותר.

ישנם גם סוגים אחרים של בדי כותנה, כולל צמר ומינקי. חומרים מפוארים אלה מציעים נוחות רכה אך עשויים להתכווץ לאחר כל מחזור כביסה; השימוש בהם כרוך בדרך כלל בשמיכות ופיג ' מה בגלל היותם מעט יקרים יותר. עבה יותר כותנה בד אומר צמר עשוי גלולת בקלות כאשר לא שטף באופן קבוע-מושלם בדים לפרויקטים שונים וזמין רבים באינטרנט בד קמעונאים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.laporteblanche.org/baby