יתרונות של שלט כניסה עשויה מבטון

מאפיין ייחודי של סימנים אלה הוא יכולתם לשלב בין סגנונות, צורות וצבעים שונים. סימנים מראש יכולים לכלול אורות משולבים וקווי חשמל, ויכולים אפילו לשלב יצירות אמנות מותאמות אישית. יצרן שלטי בטון כמו Steps Plus מסוגל לייצר שלטים עם איכות ואומנות בלתי מוצלחים. סימנים אלה יכולים להיות מותאמים אישית כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של כל לקוח. הנה היתרונות העיקריים של שימוש בטון לפרויקט השילוט הבא שלך. בואו צעדים פלוס להיות הראשון לדעת על צרכי הפרויקט שלך!

שלטי בטון הם אפשרות נהדרת לשילוט קבוע. בעוד שילוט בטון אינו נייד, הם דורשים קצת תחזוקה. ההבדל היחיד בין שלט בטון לשלט עץ הוא משקלו של החומר. שלטי בטון כבדים יותר משלטי עץ או מתכת, ויש צורך להרים ולהוריד אותם כדי למנוע נזק. אם מוצב שלט בטון באזור תנועה גבוה, ייתכן שיידרשו מסגרות הרמה מיוחדות כדי לוודא שניתן להזיז אותו בקושי רב.

אחד ההיבטים הייחודיים ביותר של שילוט הכניסה עשוי בטון הוא שהוא יכול להיות מעוצב במגוון צורות. לדוגמה, אחד הסימנים נוצר עבור נמל פרטי בקולומביה הבריטית. למרות הריחוק הקיצוני של האתר, העיצוב הספציפי הזה הציג אתגרים ייחודיים. עם זאת, התוצאה הסופית היא חתיכה מרשימה של שילוט כניסה. הסימנים אלגנטיים ופונקציונליים והם זמינים בסגנונות רבים. בין אם אתה מחפש עיצוב מינימליסטי או מקושט, יש שלט קונקרטי בשבילך!

שלטי אנדרטה הם אפשרות אחרת. סימנים אלה באים במגוון צורות וגדלים. ניתן אפילו להתאים אותם למוטיב האדריכלי של הבניין. בהתאם לגודלו ולסגנונו של שלט האנדרטה, הם יכולים לשלב מאפייני תאורה, כולל מרכזי הודעות LED, אותיות ערוץ ואורות מבול. ללא קשר לעיצוב שלהם, שלטי אנדרטת בטוח להיות לוכד עיניים. והם גם קלים להתקנה. הם אופציה פנטסטית לבניית שילוט כניסה לכל עסק.

שלט כניסה ייחודי שאתה יכול ליצור עבור הנכס שלך הוא סלע. סלע נראה ומרגיש כמו אבן ואפילו יכול להוסיף כוח לבניין שלך. סלעים עשויים מבטון משופר. סלע כניסה אישי הוא חזק לאורך כל הדרך וניתן להותאם אישית כדי לענות על כל מפרט. שלטי הכניסה האלה בטוח יבדקו את ההתפתחות שלך מהמנוחה אז למה אתה מחכה? תתחיל היום! אתה תהיה שמח שעשית!

שלטי האנדרטה מעולים להצהרה. לוח האנדרטה הוא מעמד חופשי, ושלט אנדרטה יכול להציג את שם העסק שלך, לוגו, תיוג, ועוד. סימנים מסוג זה יכולים גם לכלול מידע על הדרך. הם בדרך כלל ממוקמים בכניסות, למרות שהם יכולים להיות ממוקמים במרחק מהבניין כדי ליצור מראה מלוכד למבקרים. שלטי חוף טריים מספקים שלטי אנדרטה באיכות גבוהה שיכולים להיות תוספת גדולה לכניסה שלך.

אפשרות נוספת לשלט כניסה היא שימוש באותיות ערוץ. שלטים אלה הם לעתים קרובות בצורת אות וניתן להשתמש בהם כדי לאיית שם של עסק. אותיות ערוץ הן אופציה מצוינת לחנות עם תנועת הולכי רגל גבוהה, כפי שהם בולטים מהבניין ובקלות לזהות את העסק ממרחק. עוד שלט קיר הוא אותיות ערוץ. אותיות הערוץ מפוברקות בנפרד ומורכבות זו לצד זו כדי ליצור סימן. יש להם גם אפקטים תלת ממדיים וניתן להאיר אותם.