איזה סוג של ציוד גלישה כדאי לקנות?

ציוד לגלישה

איזה סוג של ציוד גלישה כדאי לרכוש? איך מוצאים את החנות הנכונה? אלה הן רק כמה מן השאלות נדון במאמר זה. נדבר גם על בטיחות וסוגים שונים של ציוד גלישה. אלה החלקים החשובים ביותר לציוד גלישה. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לקבל את החלטת הרכישה הנכונה.

מהו הציוד הדרוש לך לגלישה?

גלשן הוא הציוד החשוב ביותר, אך ישנם אביזרים רבים שיכולים לשפר את חווית הגלישה שלך. אתה צריך גם להשקיע בשקית לוח כדי להגן על הגלשן שלך כאשר אינו בשימוש. הנה רשימה של האביזרים החשובים ביותר כדי להפוך את חוויית הגלישה שלך למהנה יותר. הנה רשימה של האביזרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת הגלשן שלך.

רצועות גלישה חיוניות לשמירה על בטיחות הלוח והחוף שלך. זה מונע ממך לאבד את הלוח שלך, וזה דאגה ענקית בגלים גדולים. חפש אחד שיש לו רצועות קרסול מרופדות כפולות. זה צריך להיות גם עיצוב גמיש ועמיד לאורך זמן. אתה יכול גם למצוא רצועות עם רצועות סקוטש או ווים מתכווננים. גולשים זקוקים לרצועות כדי למנוע את אובדן הלוח שלהם בהתרסקות.

אם אתם מתכננים לגלוש במים קרים, תוכלו לקנות גם חליפת צלילה. חליפת צלילה צריכה לכסות את כל גופך, כולל הידיים והרגליים. אתה גם צריך שומר ראש ורצועה. חליפת צלילה היא חלק חיוני לגלישה והיא השקעה נהדרת למתחילים.

איך לקנות ציוד גלישה?

אם אתה מתחיל, ייתכן שאתה תוהה כיצד לקנות ציוד גלישה. למרות הגלשן עשוי להיות היצירה החשובה ביותר באוסף הציוד שלך, זה לא היחיד. כדי להשלים את חוויית הגלישה שלך, תצטרך אביזרים. תיק לוח טוב יכול להגן על הלוח שלך גם כשאתה לא גולש. יהיה עליך לרכוש גלשן וחיוניים אחרים כמו חליפות צלילה, סנפירים ושומרי פריחה.

רצועה חיונית למתחילים כדי להבטיח שיש להם שליטה על הלוחות שלהם, במיוחד תוך כדי לימוד גלישה. רצועה שומרת על הלוח במקומו במהלך ניגוב ומגנה על חובבי החוף מפני פגיעה. רצועות הן בדרך כלל 30$. הרצועה צריכה להיות באותו גודל כמו הלוח. רצועה קצרה מדי או ארוכה מדי תקשה על העמידה. כדי לרכוש רצועה, לנסות כמה סוגים שונים.

אתה צריך גם לשקול את הרצועה. כדי לשמור על הלוח בשליטה, יש לקשור רצועה סביב כף הרגל האחורית של הגולש. זה יכול להיות עשוי מפלסטיק אלסטי כדי להבטיח שהוא לא ייפול אם אתה נופל. רצועה צריכה להיות ארוכה כמו הלוח. גולשים פחות מנוסים עשויים להעדיף להשתמש ברצועות קצרות יותר בעת גלישה בגלים קטנים יותר. בנוסף לרצועה, ישנם פריטים נוספים שיכולים להקל על חייך וחווית הגלישה שלך טובה יותר.

קניות ציוד גלישה

בבחירת חנות ציוד לגלישה, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, תערובת המוצרים צריכה להיות מגוונת. הגולשים מתעניינים בעיקר בציוד גלישה, ולכן על החנות להיות בעלת מגוון רחב של מותגים כדי למשוך אותם. בגדי גלישה איכותיים צריכים להיות זמינים בחנויות שמוכרות גם אביזרי חוף ובגדים. חנויות שמוכרות פריטים במחיר נמוך יותר צריכות להציע מגוון רב יותר. ייתכן מלאי פריטים אחרים אם אתה מתכנן למכור חולצות.

חנות גלישה עשויה להיות לקוחות סחר בהתאם לתקציב שלך. הם עשויים להציע ללקוחות קבועים הנחות או אפילו ציוד בחינם. אם הם מחפשים לקוחות מקומיים, חנויות גלישה רבות יציעו ציוד ללא תשלום. כדאי גם לשקול את סוף העונה. אפשר להשיג מבצעים נהדרים אם אתה קונה בחודשי החורף והקיץ. חנויות גלישה רבות יציע הנחה של 50% על המניות שלהם.

חנות הגלישה של פסיפיק ביץ ' היא המקום הטוב ביותר לשכור ציוד גלישה. בחנות זו יש אווירה קלאסית ומוכרת ציוד גלישה איכותי. יש לו שני מיקומים בחוף אושנסייד / סולנה והוא גם מחנה גלישה פופולרי. תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים, מגלשנים ועד חליפות צלילה, ואפילו שיעורים בחנות הגלישה של פסיפיק ביץ'. אם אתה חדש בגלישה, תוכל לשקול לנסות כמה סוגים שונים של גלשנים כדי למצוא את המועדפים שלך.